piątek, 25 października 2019

9 miesięcy jak jeden dzień. Mógłbym dzisiaj rodzić.

Skąd ten głupi tytuł?
Nie wiem, ale wiem jedno - nie ma co się spinać ograniczać. Prawda? to tylko durny blog co nie?

Od dłuższego czasu nie piszę bloga, bo nie mam już zwyczajnie do tego zapału. Zostawiłem go i pomyślałem nie zamknę, ktoś mógłby się zainspirować lub no nie wiem, zwyczajnie jest tu trochę treści.
Piszę bo mam w zakładce zapisaną stronę "ststs kom" co oznacza ststystykę i komentarze właśnie pod tymi wpisami. Wchodzę a tu ruch, w sierpniu tego roku okazuje się skok, największa liczba wyświetleń w ogóle, i ja nic z tym nie robiący i nieświadomy patrzę - "dobry kawałek", "pasuje mi ta muzyka!" itp. Spoko, no komentarze i tyle. Te jakieś takie nadzwyczaj bez wyrazu nic nie wnoszące, poza tym no nic się na blogu nie dzieje, tak więc nie ma nic co mogłoby go promować. Mam w zwyczaju zawsze wszystko sprawdzać, więc zdziwiony klikam sobie osoby piszące całkiem świeże komentarze i...
 maj gad tylu naraz reklam pożyczek w jednym miejscu nie widziałem nigdy nigdzie.
Powinienem przeprosić za to społeczność czytającą/oglądającą blogi muzyczne za taki szajs mogłem to usunąć bo muzyczny prog. stał się pokarmem dla tych cwaniaczków. Tak więc przepraszam.
Jest ruch na blogu więc go nie usunę, kto wie co będzie w przyszłości. Zmienię ustawienia komentarzy.

Pozdro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz