wtorek, 20 maja 2014

Black Sabbath

Nadszedł czas by zmierzyć się z gigantem. Grupa która tchnęła swojego czasu we mnie życie. Właśnie oni pokazali mi jak wygląda heavy metal, to zespół z tych które kocham całym sobą, gdy słyszę śpiew Osbourne'a, mam ochotę stać się potworem, człowiekiem bez duszy... w dobrym tych słów znaczeniu...
Dzisiaj chciałem wyłożyć na blat Paranoid, ale jakże mógłbym nie wspomnieć o pierwszym albumie Black Sabbath, który jako debiut był naprawdę bardzo dobry.
Prawdą jest, że grupa postanowiła tego samego roku wydać kolejny album, co oznacza niedosyt grupy, musieli wydać War Pigs (Paranoid), jednakże to wciąż dobry album.

Black Sabbath jest brytyjskim zespołem założonym w 1968 roku przez paczkę młodych wyrostków: William Ward, John Osbourne, Terence Butler i Anthony Iomi.
Album "Black Sabbath" wydany w 1970 roku.

The Wizard


Behind The Wall Of Sleep


Evil Woman


LISTA UTWORÓW:
  1. "Black Sabbath" – 6:18
  2. "The Wizard" – 4:21
  3. "Behind the Wall of Sleep" – 3:37
  4. "N.I.B." – 6:04
  5. "Evil Woman" – 3:22
  6. "Sleeping Village" – 3:48
  7. "Warning" – 10:34
  8. "Wicked World" – 4:43

2 komentarze:

  1. Wg mnie najbardziej reprezentatywne dla tego longplaya są utwory "Black Sabbath" i "N.I.B.". Ten pierwszy był zresztą w chwili wydania najbardziej przerażającym utworem, jaki został wydany - i to właśnie głównie dzięki niemu grupa zwróciła na siebie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, "Black Sabbath" jest świetnym utworem, nie wiem dlaczego go pominąłem, ale "N.I.B." średnio mi się podoba (choć to niewybaczalne).

    OdpowiedzUsuń