poniedziałek, 12 maja 2014

SLAYER kur*a

To były czasy gdy słuchało się Slipknot, Sepultury, Metallica'i.Byłem tak skonsternowany, że poszedłem do Empiku i kupiłem sobie  jakieś (wtedy dla mnie drogie) czasopismo muzyczne. Nie pamiętam co to była dokładnie za gazetka, ale chyba Teraz Rock albo Metal Hammer. Przeglądałem strona po stronie, trochę przestraszony niewielką ilością artykułów o muzyce, ale znalazła się malutka notka o jakimś zespole którego nazwy wcześniej nie znałem. Angielskiego też zbyt dobrze nie znałem, więc szukałem w słowniku słowa "slayer".


Slayer - South of Heaven


Slayer - Angel Of Death


Slayer - Dead Skin Mask



POLECAM:

  • Reign In Blood '86 (w tym Angel of Death),
  • Soul of Heaven '88 (w tym Soul of Heaven),
  • Seasons In The Abyss '90 (w tym Dead Skin Mask),
  • Show No Mercy '83 (nie wkleiłem żadnego utworu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz