piątek, 23 maja 2014

Vol. 4 - Black Sabbath

Vol. 4 jest kolejnym z mojej listy najlepszych od Black Sabbath, wydany jako czwarty album zespołu w 1972 roku. Kiedyś sądziłem nawet że jest lepszy od Paranoid, ale po latach zmieniłem zdanie.
Album został tylko w połowie wyprodukowany przez członków grupy, bo drugie pół pomogła im stworzyć kokaina. Ogólnie, album jest niczym innym jak wychwalaniem koksu. Początkowo płyta miała nosić nazwę "Snowblind". Mimo tego, że poszczególne utwory zostały zagrane podczas pijackich zabaw i kokainowego ekstremum, album posiada utwory świetne i kilka takich o których nie wiemy co znaczą i jak je oceniać.
W rzeczywistości Volume 4 jest zabawnym, zakręconym eksperymentem grupy który wg mnie wyszedł zniewalająco. Możliwie Vol. 4 nie wywiera na nas takiego wrażenia jak poprzednie dyski, jednak nie zmienia to faktu, że słucha się wyśmienicie.

W mojej ocenie: 8/10

Changes


Supernaut


Snowblind


Laguna Sunrise


LISTA UTWORÓW:
  1. "Wheels of Confusion" – 8:00
  2. "Tomorrow's Dream" – 3:10
  3. "Changes" – 4:45
  4. "FX" – 1:40
  5. "Supernaut" – 4:43
  6. "Snowblind" – 5:31
  7. "Cornucopia" – 3:54
  8. "Laguna Sunrise" – 2:52
  9. "St. Vitus' Dance" – 2:27
  10. "Under the Sun/Every Day Comes & Goes" – 5:51

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz